1. Home
  2. Onze professionals
  3. Onze project consultants

Katia

Project consultant - Office

Expertise

Office & Business Support

Ervaring

Senior (+5 jaar ervaring)

Regio

Oost-Vlaanderen

Beschikbaarheid

Onmiddellijk

Werkregime

Voltijds

Introductie

Katia is een zeer klantvriendelijke, leergierige en sociale dame. Zij heeft sterke commerciële vaardigheden en is analytisch aangelegd. Katia beschikt over zeer goede IT-skills (Excel, SAP, CRM, Organimmo, VHRWin, Isabel, Monday, Duve, Capacity, IQ, Carerix, Pratoflex,...). Daarnaast is Katia vlot viertalig: Nederlands, Frans, Engels en Duits. Zij kan ervaring voorleggen in Customer Service, Marketing, Dossierbeheer, Orderverwerking- en input, Forecasts en als Management Assistant.
 

Voorgaande projecten/ervaring:   

Customer Service & Commerciële binnendienst medewerker - Metaalsector

  • Registratie en opvolging van inkomende bestellingen
  • Klantenportefeuille van 40 klanten beheren
  • Zorgen voor een Delivery Performance van 98.8%
  • Verwerking van de administratie rond retouraanvragen
  • SPOC voor klanten bij vragen, ontevredenheden en opvolging van bestellingen
  • Opzetten en optimaliseren van een samenwerking tussen productie en logistiek
  • Algemene customer service gerelateerde taken 

Administratieve Ondersteuning Planning – Afvalverwerkingsbedrijf 

  • Bulkfiles aanvullen in Excel
  • Budgetfile maart 2023 volledig voorbereiden en afwerken.
  • TFS documenten nakijken en vernieuwing/verlenging aanvragen
     

Purchase Officer – Plastic Verpakkingsbedrijf

  • Wekelijkse stocklijsten updaten
  • Grondstoffen/additieven/verpakkingsmateriaal bestellen
  • Afroeporders plaatsen en opvolgen
  • Leveringen opvolgen en eventueel verplaatsen
  • Facturen verwerken
  • Maandelijkse Forecast opvolgen en orders doorsturen
  • Datasheets updaten in Navision
  • Nieuwe items aanmaken in Navision in samenspraak met RD&I afdeling
  • Pricing opvolgen en aanpassen waar nodig
  • Problemen oplossen ivm levertijden en materialen
  • Samenwerken met Logistiek, Drukafdeling en RD&I afdeling

Ondersteuning Recruitment Consulent – HR bedrijf

  • Kandidtaten opzoeken via VDAB + opbellen
  • Interviews inplannen + voorbereiden
  • Werken in Carerix en Pratoflex
     

Sales Administratie & Customer Service – Industrial Automation bedrijf

  • Order input in SAP
  • Mails en telefoons beantwoorden
  • Forecast maken voor leveringen goederen aan belangrijkste klanten
  • Assisteren bij meetings met belangrijkste klanten: planning levering materiaal
  • Nieuwe materiaalsets aanmaken in CRM + materiaal inventariseren
  • Offertes opmaken in IQ
  • Allocaties van materiaal opvolgen en ingrijpen waar nodig
  • Relatie onderhouden met klanten voor leveren van materiaal (met wachttijden van +- 1 jaar)
  • Samenwerken met collega’s uit Nederland en Oostenrijk in verschillende talen
     

Property Manager – Verhuur vakantiewoning

  • Beheer van vakantiewoningen voor short-term rental 
  • Verantwoordelijk voor marketing van a tot z voor alle woningen in haar portefeuille (±80)
  • Verantwoordelijk voor staat woning: alle maintenance taken opvolgen, plaats bezoeken en inspecties
  • Eigenaars op de hoogte houden van revenues, verloop verhuringen, verwachtingen voor komende maanden, analyses maken 
  • Netwerken
     

Commercieel en Administratief Bediende – Immobiliënkantoor

  • Prospectie van vakantiewoningen, contacten met eigenaars leggen en onderhouden, zowel voor particulieren als voor bedrijven
  • Commercieel administratief dossier opstellen en beheren van a-z (140 panden in beheer), plaatsbeschrijving opmaken, te huur stellen, verhuurovereenkomsten opmaken en beheren, contacten met klanten, in- & uitcheckproces, aanmelden vakantiewoningen in databank CIB, logiesdecreet regelen, technische interventies organiseren, klachtenbehandeling en oplossingen bieden, werkprogramma’s opstellen voor poetsploegen
  • Marketing: attractieve omschrijving van panden opstellen, panden op website en in etalage zetten, sociale media acties op website plaatsen
  • Dagelijkse bankverrichtingen verwerken in Isabel, kassa tellen, kosten huurder/eigenaar inbrengen, afrekeningen maken, facturen inbrengen
     

Administratief Bediende – Groothandel 

  • Opmaken en opvolgen van bestellingen met klanten en leveranciers wereldwijd
  • Factuurbeheer
  • Mail- & telefoonbeheer 
  • Agendaplanning  zaakvoerders

Vaardigheden

ExcelFlexibiliteitKennis - SAPKlantgerichtheidTeamplayer

Talen

Nederlands

Uitstekend

Frans

Zeer goed

Engels

Zeer goed

Duits

Goed

Vraag CV aan