Saher
Project Consultant - Office
Office & Business Support
Medior (2-5 jaar ervaring)
Antwerpen
Onmiddellijk
Voltijds
Introductie
Saher is een professionele, ondernemende en sterk organisatorische Project Consultant. Ze heeft ruim 2 jaar ervaring als Office Consulant waarbij ze ervaring heeft opgedaan is verscheidene taken zoals sales support, (verkoop)administratie, dossierbeheer, klantencontact & facturatie. Farah heeft uitstekende kennis van het MS Office pakket. Daarnaast heeft ze een uitgebreide talenkennis: uitstekende kennis van het Nederlands, zeer goede kennis van het Engels & Frans. Saher is ruim inzetbaar voor communicatie, vertalen, officemanagement, administratie en sales support.
Voorgaande projecten/ervaring:
Medewerker verkoopadministratie - Automotive sector
- Klantencontact: prospectie, opvolging …
- Coördinatie tussen sales team & klant
- Inplannen van afspraken
- Orders beheren
- Administratie: updaten van diverse databases, financiële aanvragen opvolgen …
- Klantentevredenheid opvolgen
Sales support - Automotive sector
- Administratieve ondersteuning sales team – A tot Z
- Inboeken aankoopfacturen en andere
- Inplannen afspraken
- Verwerken van overnames mbt wagens
- Input gegevens
New Business Associate - Automotive sector Financial Services
- Opmaak contracten van A tot Z
- Opvolgen inschrijven en bijhorende administratie
- Eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, mail
- Regelen uitbetaling naar concessiehouders
- Dossierbeheer
Vaardigheden
Talen
Nederlands
Uitstekend
Frans
Zeer goed
Engels
Zeer goed